Agenturní zaměstnávání, jednoduchý a flexibilní nástroj v oblasti lidských zdrojů

Pro firmy výhodné řešení, jak

  • kontrolovat náklady: zejména pro projekty, které vyžadují lokální expertní znalost
  • rychle a snadno nabídnout zaměstnání: agenturní zaměstnanec je vaší firmě k dispozici prakticky okamžitě
  • zjednodušit administrativu: ani firma, ani zaměstnanec nemusí řešit administrativní záležitosti a mohou se plně věnovat vlastnímu businessu, vše zařídí komora
  • zajistit soulad se zákoníkem práce: agenturní zaměstnávání je nástrojem plně kontrolovaným příslušným zákonem, nehrozí žádná rizika nezákonného zaměstnávání
  • zajistit transparentnost: žádné nepředpokládané náklady, firma hradí pevný měsíční tarif za službu a předem dohodnutou mzdu a odpovídající mzdové náklady
  • najít odpovědný formát fungování: pracovněprávní a účetní jistota

Reference

Philippe CrezSpoluzakladatel, Silvadec

Jsme velmi spokojení se službami, které obchodní komora nabízí v oblasti agenturního zaměstnávání. Jedná se o velmi jednoduché a flexibilní řešení, jak proniknout na český trh, aniž bychom museli podstupovat nárošnější a dražší variantu, jako je založení dceřiné společnosti. Tyto služby doporučujeme všem francouzským společnostem, které chtějí expandovat na český trh. »


Payroll

Výhody pro firmu

  • Místní odborné znalosti: správa mezd vašich zaměstnanců v České republice, znalost místních předpisů v oblasti pracovního práva, daní, sociálního zabezpečení, odměňování a věcných plnění (pojištění, příspěvky, vozidla, telefony) a péče o zdraví a bezpečnost.
  • Úspora času: zbavíte své personální oddělení části časově náročného a opakujícího se zpracování mezd.
  • Garance dodržování pracovněprávních předpisů: záruka efektivních a bezpečných administrativních, právních a účetních operací.
  • Transparentnost: žádné nepředpokládané náklady, firma hradí pevný měsíční tarif za službu a předem dohodnutou mzdu a odpovídající mzdové náklady
  • Důsledné fungování: všechny vaše opakující se administrativní povinnosti provádí FČOK, aniž byste se o ně museli starat - jednoduše provedete potřebné převody.

Reference

Alexander ThomasStrategic Partnerships BD Manager, BACK MARKET

Služba payroll, kterou nabízí FČOK, nám umožnila rychle a snadno zahájit svoji činnost v České republice.

Služba payroll umožňuje zaměstnancům pracujícím v našich pražských kancelářích využívat sociální pojištění, dostávat místní výplatní pásky a samozřejmě zajistit, aby zaměstnavatel odváděl potřebné příspěvky v souladu s českými právními předpisy.

Podpora poskytovaná Martou Wallenfelsovou a jejím týmem je vynikající. Spolupráci s FČOK plánujeme i nadále rozvíjet, neboť v současné době nabíráme další zaměstnance, kteří se stanou součástí Back Market v našich kancelářích v České republice. »

Pro bezplatnou, individuální nabídku, kontaktujte náš tým!

Pole označená * jsou povinná

Naše další služby, které by vás mohly zajímat

Pomoc s hledáním zaměstnanců

Přenechte hledání budoucího spolupracovníka místním odborníkům: definice požadovaného profilu, sestavení inzerce, distribuce,...

Agenturní zaměstnávání

Dohled nad vašimi místními zaměstnanci v souladu s českým zákoníkem práce: smlouva o poskytnutí služeb, registrace...

Co-working a virtuální sídlo

Pokud vás už omrzel home-office nebo jste na volné noze, můžete pro práci využít naše kanceláře v centru Prahy. Nabízíme...

Vedení účetnictví

Svěřte administrativní správu svých účtů místnímu, česky a francouzsky mluvícímu a flexibilnímu odborníkovi. Služba dostupná...

Překlady a tlumočení

Oslovte své české zákazníky v jejich mateřském jazyce: přeložíme vaše webové stránky a prezentační materiály, nabídneme...

Externí růst

Nabízíme způsob, jak rychle získat svůj podíl na trhu nebo posílit svůj dodavatelský řetězec. Na základě vašich specifikací...