Průzkum trhu

Váš cíl

  • Zhodnocení reálného potenciálu českého trhu a ověření obchodních příležitostí.

  • Nalezení nových prodejních míst pro vaše produkty 

  • Zajištění efektivního obchodního zastoupení na českém trhu

Naše řešení

Pomůžeme vám od identifikování potenciálních zákazníků až po sjednání obchodních schůzek.

 

Přípravná fáze 

  • Úvodní schůzka s jedním z našich dvojjazyčných expertů.

  • Přípravná studie na základě vašich požadavků k ověření tržního potenciálu.

  • Definování obchodní strategie a prodejních nabídek, včetně marketingové strategie.

 

Identifikace a oslovení potenciálních zákazníků

  • Vytvoření portfolia potenciálních zákazníků s rozhodovacími pravomocemi. 

  • Vyhodnocení jejich zájmu prostřednictvím průzkumů po telefonu, následné sledování a zaslání propagačního balíčku (katalog, vzorky) potenciálním zájemcům.

  • Vypracování závěrečné zprávy: souhrnné informace o trhu, výsledné tržby, podrobné profily potenciálních zákazníků.

 

Obchodní schůzky a jednání

  • Ororganizace vaší obchodní cesty

  • Podpora a tlumočení vašich obchodních schůzek a jednání

Reference

Zkušenost

Corinne PastourelManažerka exportu, Mosaïque des vins - Les Vignerons de Fontès

Využila jsem nabídku služby Telefonický průzkum, sjednání schůzek a doprovod na schůzky. Lenka Lesová, senior konzultantka komory, odvedla ohromné množství práce. Vím, o čem mluvím, protože jsem se 20 let věnovala prodeji a vím, jak obtížné je dostat se do nějaké společnosti na obchodní schůzku. Přítomnost paní Lesové na mých jednáních byla neocenitelná, protože se díky ní cítili klienti více komfortně při jednání s francouzskou firmou. Řekla bych, že je velmi profesionální, svědomitá, vždy k dispozici, důsledná a příjemná. »

Pro získání bezplatné individuální nabídky, kontaktujte náš tým!

Pole označená * jsou povinná

Naše další služby, které by vás mohly zajímat

Průzkum trhu

Před tím, než vstoupíte na český trh, získejte podrobnější informace o svém odvětví, abyste měli jistotu, že zvolíte vhodnou...

Analýza a studie trhu

Máte nový projekt nebo produkt a chcete vědět, zda má šanci se prosadit na trhu? Uděláme pro vás sektorovou studii trhu na...

Rozvoj obchodní spolupráce

Hledáte nové zákazníky? Staneme se vaším externím obchodním týmem nebo připravíme terén pro vaše obchodníky.

Vyhledání dodavatelů

Najdeme vám ideální dodavatele: příprava podkladů, oslovení potenciálních partnerů, organizace obchodních schůzek.