Rozvoj obchodní spolupráce
Hledáte nové zákazníky? Staneme se vaším externím obchodním týmem nebo připravíme terén pro vaše obchodníky.
Vaše cíle na českém trhu
- Zajistit péči o stávající zákazníky
- Prohloubit navázanou obchodní spolupráci
- Budovat vaši značku a renomé na lokálním trhu a prosadit se jako klíčový hráč ve svém oboru na českém trhu
- Optimalizovat náklady a snížit riziko spojené s přijetím zaměstnance
Naše řešení
Můžeme vám poskytnout zkušeného konzultanta, který bude po určitou dobu působit jako váš místní obchodní zástupce. Naše služba obvykle zabere 2 až 5 dní (16 až 40 hodin) práce měsíčně.
Přípravná fáze
- Zaškolení (technické, obchodní, administrativní) našeho konzultanta ve vaší firmě nebo provozu (obvykle 2-3 dny)
- Překlad dokumentace a vašich webových stránek do češtiny
- Stanovení způsobu interní komunikace (Skype, Teams, telefonní hovory)
- Stanovení četnosti a formy podávání zpráv o naší práci
- Poskytnutí firemní e-mailové adresy, vizitek a v případě potřeby přístupu do vašich IT systémů (CRM, ERP atd.)
Oslovení a komunikace s potencionálními klienty
- Identifikace potencionálních partnerů (podle odvětví podnikání, zeměpisné oblasti atd.)
- Výběr společností a přímé oslovení potencionálních partnerů
- Přímé telefonické oslovení cílových společností, zjištění potenciálu (obrat, objem nakupovaného zboží, aktuální poptávka atd.), prezentace vaší společnosti
Sledování kontaktů
- Pravidelné sledování kontaktů s potenciálem, kontrola termínů k účasti na výberových řízeních
- Úloha backoffice - vyřizování požadavků a odpovídání na dotazy od potenciálních zákazníků
- Přijímání a překládání poptávek
- Předávání nebo příprava nabídek
- Správa databáze zákazníků - předávání údajů ve vybrané podobě
- Zprostředkovatel komunikace mezi vaší společností a potenciálními zákazníky
Obchodní mise
- Sjednání schůzek ve firmách, organizace setkání
- Návštěva zákazníků (doprovázení na začátku, později už samostatné návštěvy)
- Sledování obchodních misí
Komunikační aktivity
- Překlady (komunikační materiiály, klíčová slova)
- Správa internetových kampaní (Adwords), konzultace SEO, monitoring reklamních příležitostí (web, časopisy atd.)
- Příprava eventuální účasti na veletrzích a výstavách
Další služby
- Jednorázové služby (logistická podpora, hledání dodavatelů)
- Podávání zpráv
Potřebovali jsme pomoci s identifikací obchodních příležitostí v oboru, který naše společnost nezná, abychom mohli diverzifikovat značky/produkty, které distribuujeme. Vřele doporučujeme služby Francouzsko-české obchodní komory, se kterými jsme byli naprosto spokojeni. »