COVID-19  •  Členské aktuality

Edenred pomáhá zákazníkům a restauracím lépe zvládat nelehkou situaci

Společnost Edenred v minulém měsíci realizovala několik aktivit na pomoc zákazníkům a restauracím, které jim umožní aspoň o trochu lépe zvládat už tak nelehkou situaci.

 

Edenred podpořil restaurace, které ani v nelehké situaci nepřerušily svoji činnost, nadále vaří obědy a nabízejí je formou prodeje z okna přímo na ulici. Z   bezmála 20 tisíc partnerských restaurací jich nyní Edenred eviduje v provozu přes 600. Každé z nich zaslal 5 roušek z certifikovaných materiálů pro personál, aby se personál mohl chránit při práci. Již minulý týden se předaly první roušky Karlínské Bageterii Boulevard.

 

Zároveň se na webu www.edenred.cz urychleně spustil speciální webový vyhledávač, který do fungujících restaurací nasměruje zákazníky.

 

Společnost Edenred se také rozhodla dočasně zvýšit limit pro transakce na stravenkové kartě i při využívání klasických papírových stravenek, ze současných 500 Kč na 2 000 Kč za den, jedná se o navýšení limitu na jednu transakci i celkový denní limit. Je to krok vstříc požadavkům našich uživatelů, kteří v těchto dnech často pracují z domova a chtějí omezit četnost nákupů na minimum.

 

Neposlední aktivitou Edenredu je právní rozbor, který má zaměstnancům a zaměstnavatelům zpřehlednit, jak je to s nárokem na stravenky, když je člověk v karanténě, ošetřuje člena rodiny nebo se například ocitne na překážkách ze strany zaměstnavatele.

 

Snad budou tyto náročnější časy brzy za námi a Edenred přeje všem úspěšný návrat pracovního života.

Sdílet tuto stránku Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin