Ohlédnutí za Top Executives Breakfast v Almanac X Prague
V pátek 24. března se v hotelu Almanac X, bývalém hotelu Alcron, konala snídaně Top Executives Breakfast na téma "Rebranding nejen z pohledu marketingu".
Naši tři řečníci: Alena Spišiaková, ředitelka hotelu a bývalá obchodní a marketingová ředitelka, Daniel Dlouhý, personální ředitel a Romain Garcia, Corporate Front Office Manager, vedli diskusi na téma "rebranding".
Od tradiční historie hotelu až po zavedení nových hodnot vše prošlo intenzivní interní i externí komunikací. Bylo třeba sladit vedení pro úspěšné řízení týmů, byla podnikána četná školení celého personálu.
Po téměř čtrnácti měsících renovací byl hotel konečně znovu otevřen. V tomto novém složení je kladen důraz na zdraví a výživu, aby oslovil mladší generaci a zároveň zůstal blízký tradiční klientele hotelu. Tuto změnu ilustruje zejména tzv. "plant forward", styl vaření a stravování, který klade důraz na potraviny rostlinného původu. Vedoucí cateringu vysvětlil jejich propojení se známou značkou Alcron, který nabízí českou kuchyni, ale v lehčí, udržitelnější a zdravější podobě. Šlo tedy o to zachovat kulinářské dědictví a zároveň ho spojit s novým životním stylem, který oslovuje mladé i starší místní obyvatele.
Co se týče lidských zdrojů, přestože odešlo velké množství zaměstnanců, téměř 50 % jich zůstalo, a to je dodnes největší výzvou pro manažerský tým, protože je nutné informovat a školit personál v tomto novém konceptu. To vyžaduje čas a velkou trpělivost. Právě na úrovni managementu, řízení zaměstnanců a komunikace se udělalo vše pro toto skvělé znovuotevření ve zcela novém konceptu. Brzy navíc hotel otevře novou kavárnu, bar i střešní terasu!
Mezi touhou zachovat hotelovou tradici a novými, zdravějšími a ekologičtějšími trendy v oblasti stravování se tak hotel dokázal přizpůsobit nové poptávce a zároveň zachovat své historické dědictví, což reflektuje ideální příklad rebrandingu!